söndag 27 november 2011

Danderyd

Det här blir nog det första inlägget någon förutom jag själv läser.

Nu sitter jag hemma hos min faster i Stockholm. Anlände till centralen runt kl 21. Jag har precis hängt upp lite kläder på galgar i garderoben, haha. Min faster åkte till Arlanda för att hämta en kompis. Imorrn ska jag alltså börja min praktik på AFS-kontoret. Det enda jag är orolig för är egentligen att hitta dit med mitt taskiga lokalsinne. Har inte åkt tunnelbana själv i Stockholm på evigheter heller. Men det ska nog gå utmärkt.

Idag hade vi vårat årliga adventsfika hemma (i Örebro). Första advent brukar, tycker jag, alltid markera att det snart är jul och att det är ok att börja lyssna helhjärtat på julmusik samt dricka glögg i stora mängder. Synd att det är en bit över nollan och ösregn/storm ute. Men på fyra veckor så känns det ju som om det borde hinna hända mycket. Eller?


Brick by Brick. En väldigt bra låt. Jag tycker att Katy var bäst förut när hon sjöng mer akustiskt.
Den här låten är jättefin :)


LN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar