måndag 16 januari 2012

Fuck PayPal

Jag fucking hatar jävla PayPaläcklet. Det har inte fungerat EN ENDA gång för mig, och nu godkände dem inte ens mitt kort? Vad fan är det här? Har försökt använda PayPal med några månaders mellanrum flera gånger när jag handlat på internet, men det har aldrig aldrig aldrig någonsin funkat. Nu blev jag så jävla arg att jag skulle avsluta mitt konto. MEN DÅ FUNGERAR INTE DET HELLER. Och deras jävla hjälpsida är ju så förbannat värdelös den med. Hela jävla sidan känns anpassad till amerikaner, även om det är meningen att man ska kunna använda den över hela världen. Så jävla typiskt. Efter mycket om och men så kommer hittar jag vägen till att avsluta kontot. Det tog typ 15 min att bara avluta kontot. Så jävla töntigt. Dessutom så får man betala för det. BETALA för att AVSLUTA sitt konto? Man fick skriva en kommentar sen på slutet, och jävlar vad jag gick igång där. Hoppas nån blir av med jobbet. Nu är jag så arg och irriterad och huvudvärk har jag också. Snacka om att den här vidriga och värdelösa sidan har lyckats förstöra en hel kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar