tisdag 3 januari 2012

Lack of improvement

Ok guys, är det ok att hata sig själv ibland? Alltså, vad fan gör man om man varken lär sig av sina egna eller andras misstag?

Now, jag håller på att göra om lite i mitt rum. Rokoko är min stora inspiration. Av en trevlig slump så hittade jag ett jättefint bord på Blocket i rokokostil. Tanken på att köpa det fanns där länge. Men som vanligt kommer jag aldrig till skott med saker. Så, när jag för typ två veckor sen gick in på Blocket så var bordet såklart sålt. FUCK tänkte jag och var arg ett tag. Sedan försvann det. Men nu kom det tillbaka. Jag sitter nämligen och tittar på massa moderna rokokoinspirerade sovrum. AAAAAAAAAARGHH. Jag fattar inte hur jag kunde låta detta rinna ut i sanden. Så jävla typiskt mig. Aldrig blir jag bättre heller.

Ahja, kan ju tyckas vara ett ilandsproblem. I samma sekund som jag skriver det här och du läser det så sitter det miljontals människor och svälter runt om i världen. Ändå har man mage att beklaga sig över något sådant här. Goddamn this world.

Nu till lite bilder på sovrummen. Och bordet. Ja, jag sparade en bild på datorn för att i alla fall kunna titta på det när jag har absinens. Hoppas ni tycker att allt är riktigt fult så att jag inte känner att jag har missed out något opportunity att köpa ett skitsnyggt vintagebord.



Gud vad jag vill ha den där schäslongen till vänster...


 Och här kommer det där förbannade bordet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar