måndag 6 februari 2012

I'm so excited

...and I just can't hide it.

You know what? I flera månader har jag gått omkring och undrat varför man på Forever 21s hemsida kan kolla vad allt kostar med euro, brittiska pund osv samt att dem har en "europeisk del", om allt skickas från USA. Så, jag mailade dem för kanske två månader sedan och frågade hur det egentligen går till, eftersom att det tillkommer en massa extra avgifter när saker skickas från USA. Fick inget svar, så nyss fick jag ett ryck och ringde. Vet inte vilket land jag ringde till, men hon i luren pratade i alla fall amerikansk engelska, så jag antar att jag ringde till USA eller nåt. Men i alla fall, det viktigaste är svaret jag fick: de skickar allt från NEDERLÄNDERNA. Woohooow!! Detta betyder ju att det inte tillkommer en massa extra avgifter. Varför har man då inte shoppat från Forever 21s onlineshop förut? Bra fråga liksom. Nu kanske jag är skitseg med den här informationen medan alla andra redan visste om det, men jag har ändå aldrig hört nån kompis som har köpt något från Forever 21, så alla kan väl inte redan veta det? Jag menar, ok att man kanske blir osäker när det gäller storlekar och att kläderna ska passa, men det kan ju inte betyda att man skippar helt. Vissa saker passar ju typ alltid, plus att de ju också säljer tonvis med accessoarer etc. Och ibland får man väl chansa. Men i alla fall, jag blev ju asglad då Forever 21 var en av de affärerna i USA som jag gillade allra bäst. So Forever 21, here I come! ;)

Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar