torsdag 16 februari 2012

Thoughts

Ibland, som nu till exempel, så sitter jag och tänker på hur saker förändras. Sådant som man alltid trodde skulle vara konstant och stanna precis som det är. Nu menar jag inte fysiska prylar såklart. Men det är så enkelt att tro att man alltid kommer att tycka likadant som just nu, för man känner sig så säker. Men det är ju inte så. Saker som för ett eller ett par år sedan betydde allt känner man nu inte finns kvar. Och att det faktiskt inte spelar så stor roll. Någonting som man tidigare inte såg något värde i betyder otroligt mycket idag. Det kanske inte är så för alla, men om jag själv tänker tillbaka på mitt jag för två år sedan så förstår jag verkligen varför jag alltid har försökt att förtränga det sedan dess. Jag önskar liksom att det gick att radera ur historien. Men eftersom det inte går så måste man försöka hitta ett sätt att förhålla sig till det. Kanske träna upp självdistansen lite också.

Menmen, ibland orkar jag inte gå på djupet. Knappt åtta rader får räcka.

(Ja, lika bra att räkna. Men vet inte om raderna är lika många på alla datorer.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar