onsdag 14 december 2011

Beväpna Er Med Vingar

Poetiskt. Titeln på Thåströms kommande skiva. Utkommer den 15 februari. I EXCIITEDEDED. Hihi. Den 24e mars kommer han till Conventum här i Örebro för en spelning. You better be there. Köp biljett bums!

Alla tre konserter på Cirkus i Stockholm sålde slut, så la dem in en extraspelning som nu också är slutsåld. Oslo är slutsålt, Malmö och Göteborg nästan slutsålt och flera andra städer är slutsålda...och nyheten om skivan har det skrivits om på massa bloggar och tidningar samtidigt som den nya deluxutgåvan redan ligger på topplistan. Det jag vill komma till är att det är så häftigt att Thåström fortfarande är så uppskattad och att hans musik och konsertbiljetter säljer som smör, trots noll marknadsföring. Sveriges ända rockstjärna briljerar som vanligt, skulle jag vilja säga.

Dagen till ära tänkte jag lägga upp en fin liten bild på mig och Jocke från 2009. Jag drog med Felicia till Stockholm på signering. Bland det bästa jag gjort. Haha. Låter ju sorgligt. Att man inte kommer längre än 20 mil liksom. Men vafan, att få stå öga mot öga med Thåström och faktiskt prata med honom på riktigt är ingen vardagsmat precis. Re-spekt.


 
Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar