torsdag 15 december 2011

Pearl Jam

Två inlägg på raken med samma rubrik.

PRAISE THE LORD.

Har suttit i princip HELA dagen och försökt, försökt, försökt igen, försökt ytterligare igen. De enda biljetter som funnits är några ynka få ruttna UTSPRIDDA sittplatser. Ringde Sofia och frågade att OM jag får tag på två sittplatser bredvid varandra, är vi fortfarande intresserade då? JA sa hon. I samma veva loggade jag in på Ticnet och hoppades på det bästa. Som från himlen sänt kom två sittplatser BREDVID varandra. Efter att ha testat hela dagen så får jag nu tag på två biljetter. WTF????? Har inte riktigt fattat det än. Det är ju inte ståplatser, vilket vi verkligen hade ställt in oss på, men det är i alla fall biljetter. Och vi får sitta tillsammans. Vi sitter på B6, vilket dessutom är en relativt bra sektion. Inte A-sektionen, men precis ovan den andra bästa A-sektionen.

Så, nu är jag GLAD. För i sommar, den 7e juli, ska jag och Sofia se världens bästa PEARL JAM på Globen. WOOOOHOOOOWWW!!!! *superduperhappyface*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar